Jaki jest teraz najlepszy sposób, żeby bezstresowo wyjść z krypto? Hodluje od 2017 i czas najwyzszy odzyskać środki ^^. Coś poza bitomatem tak, żeby US się nie czepiał?
#kryptowaluty
#kryptowaluty
v.....e
2020-08-19 17:54:19
+1
@OiPsycho: Przelej do murzyna i wejdź w longa na dźwigni x100 to się Twój problem sam rozwiąże ( ͡° ͜ʖ ͡°)
O.....o
[OP]
2020-08-19 17:59:49
+0
@venom_inside: pytam serio
v.....e
2020-08-19 18:04:16
+0
@OiPsycho: w bitomatach też chyba robią KYC przy większej kwocie więc nie wiem czy się opłaca z tym j---ć
19% jest od zysku więc jak wyszedłeś na zero ( ͡° ͜ʖ ͡°) od bańki 2017 to i tak nie zapłacisz
19% jest od zysku więc jak wyszedłeś na zero ( ͡° ͜ʖ ͡°) od bańki 2017 to i tak nie zapłacisz
O.....o
[OP]
2020-08-19 18:23:03
+0
@venom_inside: korekta pit to i tak nic miłego
plaisant
2020-08-19 18:24:18
+0
@OiPsycho: jeśli to duża kwota to jest to duży problem, praktycznie nie ma dobrego rozwiązania bo od stycznia 2020 wszędzie KYC AML, coś tam podpowiem na PW
v.....e
2020-08-19 18:26:18
+0
@OiPsycho: Ale czemu korekta. Tylko że masz inny problem sobie właśnie uświadomiłem. Jeżeli kupowałeś/sprzedawałeś za fiat ( usd, eur, pln) od 2017 do 2019 to rzeczywiście wymagałoby korekty i rozliczenia po staremu czyli jako prawa majątkowe,
a dopiero sprzedaż z 2020 jako zyski kapitałowe
a dopiero sprzedaż z 2020 jako zyski kapitałowe
plaisant
2020-08-19 18:28:49
+0
@venom_inside: dobrze zrozumiałem że w 2020 to ostatnia szansa na rozliczenie z lat poprzednich przed 2019?
cerbera
2020-08-19 18:35:14
+0
[komentarz usunięty]
v.....e
2020-08-19 18:36:16
+0
@plaisant: aż tak się nie znam na podatkach, generalnie rozliczać trzeba się na bieżąco, nie było żadnej dyspensy za lata poprzednie, jedyne co się pojawiło to pole do wpisania poniesionych kosztów, w PITcie za 2019, i chyba ktoś tam gadał żeby wpisać tam też koszty z lat poprzednich, co jest logiczne, ale to nie zwalnia z podatków jeżeli należały się w latach poprzednich a ludzie wykoncypowali że to dyspensa ( ͡° ͜ʖ ͡°)
plaisant
2020-08-19 18:50:05
+0
@venom_inside: oczywiście lepiej się rozliczyć i zapłacić 19% od ujawnionych, jeśli ktoś sie nie rozliczył z lat poprzednich to tylko czynny żal to ratuje a i tak mogą nie uznać i każą sie rozliczyć 19% od tego co ujawniłeś w 2021 jeśli nie wpisałeś w 2020 tyle ile miałeś wszystkiego włącznie z latami poprzednimi lub @cerbera: 75% od nieujawnionych
temat mało znany o którym się rzadko rozmawia a to przecież pieniądze
temat mało znany o którym się rzadko rozmawia a to przecież pieniądze
cerbera
2020-08-19 21:40:41
+0
[komentarz usunięty]
plaisant
2020-08-19 21:42:15
+0
albo us nie cofa sie dak daleko wstecz
@cerbera: ostatnio obiło mi się o uszy że us cofnął się ponad 5 lat w jakiejś sprawie więc nie brał bym tego za pewniaka
cerbera
2020-08-20 01:27:29
+0
[komentarz usunięty]